bye

tror jag tar en bloggpaus eller någonting nu. har inte tid, o så är det mycket just nu.
känner att jag inte orkar med de här. i skolan är allt verkligen fucked up just nu. jag och sara ska stanna hemma från skolan imorgon, och kanske längre. pågrund av privata skäl. ingenting jag tar på bloggen, eftersom det inte har med min blogg, eller någon annan att göra. sitter med 1kg godis i en påse och lyssnar på Filip Winther. Enda musiken som jag gillar nu för tiden. vill nog aldrig mer tillbaka till skolan, och kommer kanske inte tillbaka till bloggen, menmen vi får helt enkelt se.. Vill bara skriva av mej, och säga att jag älskar er mest på hela jävla jorden, mina underbara vänner. jag älskar er så mycket och ni får aldrig lämna mig, vad som än händer. Sara Larsson, Alexandra Alm, Maria Hedberg, Johanna Nyberg, Viktoria Backman & Ella Rothman! ♥

kika gärna tebax om ett tag, kanske skriver mer./Hilda

Kommentarer
Postat av: Tilda - Smilinggirls!

sv; då lägger jag till dig! :D tackar!

2011-11-04 @ 15:08:22
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Skriv gärna din bloggadress eller e-postadress så är det lättare för mig att svara på dina frågor.
- Om du undrar i vilka program jag gör mina designer, headrar, m.m så gör jag dom i PhotoScape, PhotoShop (inte så ofta.), paint, Picnik. En del andra program kan också förekomma.
- Jag bryr mig inte om skitsnack eller elaka kommentarer, ni som skriver elaka kommentarer kan ta och stoppa dom i röven istället (; I dont care about your bullshit! Kommentarerna raderas direkt.
- Enjoy my blog! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback