mååååndag.

Häj. Har inte kunnat blogga mer i helgen efter de där.. jordgubbarna. Datorn kraschade så det var meningen att saras pappa skulle hjälpa mig, men sen kunde jag fixa den själv. Men den är lite trög nu också, vet inte vad det har tagit åt den.


Jag har iallfall nyss kommit hem. Jag, Maria, Erica och Alex har varit vid ip och typ, bara varit där, sen stack vi och träffade Johannes lite, men han åkte hem igen, hahah. Idag gjorde vi fruktsallad på franskan, fyfan vad gott det vaar. Jordgubbar, melon, apelsin, banan och persika, mums! Jag och en till satt kvar och åt längst. bara för jag äääälskar fruktsallad! ;)

Imorgon blir det brännboll i skolan, vi ska träna, eftersom vi ska spela mot lärarna sen nån dag, som alla sexor gör varje år, vi kommer såklart vinna.... :)


//hiiilda

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Skriv gärna din bloggadress eller e-postadress så är det lättare för mig att svara på dina frågor.
- Om du undrar i vilka program jag gör mina designer, headrar, m.m så gör jag dom i PhotoScape, PhotoShop (inte så ofta.), paint, Picnik. En del andra program kan också förekomma.
- Jag bryr mig inte om skitsnack eller elaka kommentarer, ni som skriver elaka kommentarer kan ta och stoppa dom i röven istället (; I dont care about your bullshit! Kommentarerna raderas direkt.
- Enjoy my blog! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback