imorgon är det fredag!

Har nyss snackat med samuel lite, och bestämt vilka bussar vi ska ta
imorgon, för vi ska till mora och shoppa då, nämligen. han slutar tio i ett och jag ett,
och vi ska ta en buss som går kvart över ett, så bråttombråttom blir det då!

Jag och mamma är trötta nu, jag slutade tio över tre, lång skoldag som vanligt.
Jag gick ner till lägenheten och där var jag och mamma och plockade en stund, sen
handlade vi pizza och satt på golvet och åt. ;)

blir nog mobilbloggning imorgon när vi är i mora!

bild från gällivareee ♥

Kommentarer
Postat av: lovisa

Hej haft en bra helg?:)

just nu har jag en tävlinge med josign.se där du har chans att vinna ett utav 9 snygga läderarmband! om du vill veta mer, kika bloggen:)

2011-04-03 @ 15:46:04

Innan du kommenterar:
- Skriv gärna din bloggadress eller e-postadress så är det lättare för mig att svara på dina frågor.
- Om du undrar i vilka program jag gör mina designer, headrar, m.m så gör jag dom i PhotoScape, PhotoShop (inte så ofta.), paint, Picnik. En del andra program kan också förekomma.
- Jag bryr mig inte om skitsnack eller elaka kommentarer, ni som skriver elaka kommentarer kan ta och stoppa dom i röven istället (; I dont care about your bullshit! Kommentarerna raderas direkt.
- Enjoy my blog! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback