nu är det söndag

I helgen har jag varit med Maria & Alex, vi har ätit glass, cyklat runt på byn & tagit kort.
I förrgår va jag med Erica och Cassandra, vi badade uppe på Näset. Det var skitkallt,  men jag doppade mig ändå.
Idag ska jag ut med pappa och grilla, och så måste jag packa, för klassen ska sova över uppe i Glyfjärden imorgon natt. Ska typ ha sovsäck, myggmedel och sånt med mig, och såklart hänger kameran med!


Cassandra & Erica


Cassandra & Hilda


Hilda


Hilda & Cassandra




Alex & Maria


Snygging Alex ♥









Cassandra




Nu cyklar jag upp till rot och badar med älsklingarna i Nässjön! ♥
Tack o hej, leverpastej

Kommentarer
Postat av: maria

men vafan ! :P

2011-06-30 @ 10:47:48

Innan du kommenterar:
- Skriv gärna din bloggadress eller e-postadress så är det lättare för mig att svara på dina frågor.
- Om du undrar i vilka program jag gör mina designer, headrar, m.m så gör jag dom i PhotoScape, PhotoShop (inte så ofta.), paint, Picnik. En del andra program kan också förekomma.
- Jag bryr mig inte om skitsnack eller elaka kommentarer, ni som skriver elaka kommentarer kan ta och stoppa dom i röven istället (; I dont care about your bullshit! Kommentarerna raderas direkt.
- Enjoy my blog! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback