om headern och de där

~alltså om ni undrar över headern och det dära så är det där bara något snabbt jag satt in,
ska göra en nogrannare någon dag när jag har bättre tid, bredden stämmer inte så bra, men jag
orkade inte ändra storleken, så det får helt enkelt vara sådär i nuläget. och det var ju väldigt snyggt
med en bil mitt i bilden, det kan jag verkligen säga! jag ska nog ta bilder med bara bilar i bakgrunden,
niice det skulle bli, eller hur? (!)~

och det tar nog en dag eller två innan den syns (iaf på min "cp" dator, så får mig kanske jag får in den lite bättre headern innan jag ens hinner se den jag satt in nu) , men det kanske inte är så får er, och så beror det på vad man har för webbläsare, för min blogg kan va lite mer åt höger i andra webbläsare.

------------------------------

nu ska jag snart sova, klockan är inte så mycket, men jag vill vara pigg imorgon istället, för då ska jag på trevliga torsdan' och äta tacobuffé med syrran, mamma och mormor.

tackohej leverpastej,


klicka på bilden för att se större

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Skriv gärna din bloggadress eller e-postadress så är det lättare för mig att svara på dina frågor.
- Om du undrar i vilka program jag gör mina designer, headrar, m.m så gör jag dom i PhotoScape, PhotoShop (inte så ofta.), paint, Picnik. En del andra program kan också förekomma.
- Jag bryr mig inte om skitsnack eller elaka kommentarer, ni som skriver elaka kommentarer kan ta och stoppa dom i röven istället (; I dont care about your bullshit! Kommentarerna raderas direkt.
- Enjoy my blog! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback