tiden flyger iväg

Hejj.
Jag sitter här och tittar igenom mina hundratusentals bilder genom året som har gått.
Jag ser att jag har tagit väldigt mycket bilder på mina kompisar under 2010, och det är ju
bra, så man kan visa dem hur fina de är, senare när man tittar igenom minnen!
Jag och Sara har snackat lite om att åka till Mora någon dag, och handla lite.
Nya mjukisbyxor är det jag är i mest behov av. Och så har jag och mamma pratat
om att vi ska beställa vårkläder och skor från internet sen, great.
Och så ska jag och Sara ha nån "fotodag" någon dag. Då ska vi väl vara både
inne och ute, och ta mycket kort. Jag behöver lite fina bilder nu, innan det blir vår.
Och så har jag inte så mycket färska bilder på datorn nu, så ja, det kan väl vara bra.
Nu ska jag radera alla onödiga bilder, och så ska jag sätta in resten i mitt 500 GB minne
ifall datorn skulle krascha, man vet ju aldrig såhär års..
En rätt så gammal bild på mig och Elsa, saknar dig :)

Kommentarer
Postat av: mimmi

fin blogg, allt bra? :)

2011-02-07 @ 20:14:48
Postat av: Elsa

Saknar dig mee! :D <33

2011-02-13 @ 12:00:54

Innan du kommenterar:
- Skriv gärna din bloggadress eller e-postadress så är det lättare för mig att svara på dina frågor.
- Om du undrar i vilka program jag gör mina designer, headrar, m.m så gör jag dom i PhotoScape, PhotoShop (inte så ofta.), paint, Picnik. En del andra program kan också förekomma.
- Jag bryr mig inte om skitsnack eller elaka kommentarer, ni som skriver elaka kommentarer kan ta och stoppa dom i röven istället (; I dont care about your bullshit! Kommentarerna raderas direkt.
- Enjoy my blog! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback