OMOGNA UNGJÄVLAR

slutar blogga från och med nu. anledningen till att jag gör det är att det finns vissa personer som läser min blogg och håller koll på vad jag gör och så vidare. det är inte vuxna utan det är folk i min ålder som är så desperata så att de måste gå in på min blogg varje dag och läsa vad jag skriver och gör . Sen direkt jag skriver ut mig om något som tynger mig så ska det spridas över hela älvdalen, sen får jag kränkande sms av personer jag trott var mognare än så. men tyvärr, det är världen vi lever i. så nu får ni följa mig på instagram, lägga till mig på facebook/skype eller liknande om ni vill ha kontakt med mig. kommer även sätta ett lösenord på denna blogg om ett tag, så jag kanske skriver ut mig då & då, för att ha någonstans att skriva, så då får ni fråga om lösenordet. vet precis vilka jag kan och inte kan ge ut lösenordet till. tack för denna underbara tid på bloggen! 
 
och ni som vet att det är er jag menar, ni ska bara veta att ni är de falskaste personer jag någonsin träffat och ni kan dra åt helvete för I don't care anymore :)
 

 
 
 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Skriv gärna din bloggadress eller e-postadress så är det lättare för mig att svara på dina frågor.
- Om du undrar i vilka program jag gör mina designer, headrar, m.m så gör jag dom i PhotoScape, PhotoShop (inte så ofta.), paint, Picnik. En del andra program kan också förekomma.
- Jag bryr mig inte om skitsnack eller elaka kommentarer, ni som skriver elaka kommentarer kan ta och stoppa dom i röven istället (; I dont care about your bullshit! Kommentarerna raderas direkt.
- Enjoy my blog! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback