HELGEN

I fredags kom jag och Johanna till särna vid sex, tror jag. Robin & Erik kom och hämtade oss, sen drog vi till Elias och träffa han, Billy och massa andra, sen drog vi ut och åkte bil. Vi hade jättekul den kvällen förutom att jag ramlade mot ett element och slog in en tand, och fick ett sår neranför läppen, så Elias ringde en doktor i Mora på lördagen, och ja skulle dit på söndag kl 12.
lördagen var också kul, vi var på älgfest på särnaparken, pratade med massa folk. Skrattade och hade jättekul. Mer detaljerat behöver jag inte berätta ;) vaknade upp hos Elias klockan nio, drog till Johanna och Erik som sov i ett annat hus, åkte från särna till Mora med Johannas mamma som var hygglig att hämta & skjutsa. Väl på Mora lasarett fick jag bedövning och tandläkaren flyttade tanden och så. Troligtvis är tanden död, så jag kommer få lov att göra rotfyllning. Ska till Tandregleringen imorgon klockan 4 och titta till så inte de blev nå fel med tandställningen. Men iallafall helgen har varit superrolig, tack alla särningar & Johanna för denna helg!


Är iallafall sjuk idag. Ont i huvudet & får sendrag i vaderna 24/7. Inte bra. Ska vila så blir de antagligen skola imorgon, jao. Puss


Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Skriv gärna din bloggadress eller e-postadress så är det lättare för mig att svara på dina frågor.
- Om du undrar i vilka program jag gör mina designer, headrar, m.m så gör jag dom i PhotoScape, PhotoShop (inte så ofta.), paint, Picnik. En del andra program kan också förekomma.
- Jag bryr mig inte om skitsnack eller elaka kommentarer, ni som skriver elaka kommentarer kan ta och stoppa dom i röven istället (; I dont care about your bullshit! Kommentarerna raderas direkt.
- Enjoy my blog! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback