godermorgon

Godmorgon på er! Igår kväll/natt låg jag vaken & väntade på ett samtal från en kompis, men jag lyckades somna. vaknade halv sju imorse av att mamma ringde från en grannes telefon & berättade att någon har stulit våra hemnycklar som vi alltid har i brevlådan. Som tur är hade jag en extranyckel till våran lägenhet så mamma hämtade nycklarna, och jag gick & la mig igen. vaknade halv elva, gick upp & åt frukost, och nu sitter jag här vid datorn & snackar med Erik & lite andra fölk! Ska strax fixa mig, och sen dra iväg till Alex! Hon ska passa sin lillasyster idag, så hon frågade mig om jag ville komma dit och göra dem sällskap, och de gör jag så gärna! Vad har ni för er idag?
 


Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Skriv gärna din bloggadress eller e-postadress så är det lättare för mig att svara på dina frågor.
- Om du undrar i vilka program jag gör mina designer, headrar, m.m så gör jag dom i PhotoScape, PhotoShop (inte så ofta.), paint, Picnik. En del andra program kan också förekomma.
- Jag bryr mig inte om skitsnack eller elaka kommentarer, ni som skriver elaka kommentarer kan ta och stoppa dom i röven istället (; I dont care about your bullshit! Kommentarerna raderas direkt.
- Enjoy my blog! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback