AWESOME

SHASHA! har varit med sara efter skolan, vi for hem till mig, sen drog vi på byn och hängde lite med georges och johan. vi drack jordgubbsmjölk och cyklade för första gången i år, härligt var det. såg också några roliga killar som åkte runt i en volvo och tuta efter oss, och typ ville att vi skulle komma och så vidare, haha! på fredag blir det skoj, för då ska jag vara med sara och alex, vi ska träffa några som kommer hit till älvdalen. men nu ska jag ta hem en film, sen duscha, göra inpackning osv. ha det så bra!



fattar inte hur jag och alex kunde hälla i oss tre monster var förra helgen.. haha

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Skriv gärna din bloggadress eller e-postadress så är det lättare för mig att svara på dina frågor.
- Om du undrar i vilka program jag gör mina designer, headrar, m.m så gör jag dom i PhotoScape, PhotoShop (inte så ofta.), paint, Picnik. En del andra program kan också förekomma.
- Jag bryr mig inte om skitsnack eller elaka kommentarer, ni som skriver elaka kommentarer kan ta och stoppa dom i röven istället (; I dont care about your bullshit! Kommentarerna raderas direkt.
- Enjoy my blog! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback