GRYMT

bloggstatistiken går uppåt, grymma ni är! 
 
sitter och äter chips till frukost/lunch eller vad man nu ska kalla det.., har nyss duschat, ska snart skölja ur hårinpackningen, sen sminka mig lite och sådär. Idag när jag loggade in på facebook hade jag över 10 händelser att folk accepterat min vänförfrågan, och så frågade alla kort därefter "vem är du" osv.. Men alltså, jag har inte skickat vänförfrågningar på över 2 månader, så jag vet inte hur jag kan ha skickat runt 25 vänförfrågningar. De fortsätter dyka upp att folk accepterat, sjukt jobbigt. Och känner ingen av dem, och har ingen gemensam vän, så det är random folk. RIKTIGT MÄRKLIGT...
 
 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Skriv gärna din bloggadress eller e-postadress så är det lättare för mig att svara på dina frågor.
- Om du undrar i vilka program jag gör mina designer, headrar, m.m så gör jag dom i PhotoScape, PhotoShop (inte så ofta.), paint, Picnik. En del andra program kan också förekomma.
- Jag bryr mig inte om skitsnack eller elaka kommentarer, ni som skriver elaka kommentarer kan ta och stoppa dom i röven istället (; I dont care about your bullshit! Kommentarerna raderas direkt.
- Enjoy my blog! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback