BÄSTAVÄN♥♥

Du är den som alltid finns där, den som aldrig sviker, den som alltid stöttar och gör en glad när man mår som sämst. Du är den som gör allt bra, du är den som sprider glädje och är alltid number one, vad det än gäller. du finns alltid där för mig, och jag finns alltid där för dig.
 
du är bäst på alla sätt och vis, och du är speciell för mig. du betyder allt för mig, du är den enda sanna vännen jag har. när vi skiljs åt, oavsett om det är 2 dagar eller 2 veckor saknar jag dig lika mycket ändå. din humor, ditt skratt får mig att må så jäkla bra. klarar inte att vara ifrån dig, du gör allt så mycket roligare. våra stunder då vi har så himla roligt, de är guldvärda. skulle inte kunna leva en minut utan dig. jag älskar dig bästa vän och kommer ALLTID att göra. kan inte beskriva känslan. jag har en sån underbar vän som jag kan dela allt med. ingen annan människa betyder så mycket för mig. jag vill aldrig skiljas från dig, du är min andra halva, du är anledningen till att jag kan vakna upp varje morgon med ett leende på läpparna! du är grym, jag älskar dig bästa vän♥
 


Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Skriv gärna din bloggadress eller e-postadress så är det lättare för mig att svara på dina frågor.
- Om du undrar i vilka program jag gör mina designer, headrar, m.m så gör jag dom i PhotoScape, PhotoShop (inte så ofta.), paint, Picnik. En del andra program kan också förekomma.
- Jag bryr mig inte om skitsnack eller elaka kommentarer, ni som skriver elaka kommentarer kan ta och stoppa dom i röven istället (; I dont care about your bullshit! Kommentarerna raderas direkt.
- Enjoy my blog! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback