2011/2012

Hej på er! Är hemma hos mamma nu, har nyss duschat, haft in hårinpackning och sådär. Ska fixa det sista inför skolan imorgon, välja kläder så jag slipper stressa, plocka fram sminket och det. Känns väldigt jobbigt att första veckan kommer jag vara utan Alex.. Hon berättade en tråkig sak idag som fick mig att bli väldigt ledsen. Kan tyvär inte säga någonting, eftersom jag inte får berätta det för någon.. Känns sjukt jävla jobbigt, trodde 2012 skulle bli ett bra år. 2011 gick jag genom en mycket svår period som slutade med att jag svimmade och fick åka ambulans, men jag hoppas att jag är stark nog att ta mig igenom allt som hänt detta år.  Anyway, nu ska jag snacka med pojken min, och fixa det sista. PUSS!
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Skriv gärna din bloggadress eller e-postadress så är det lättare för mig att svara på dina frågor.
- Om du undrar i vilka program jag gör mina designer, headrar, m.m så gör jag dom i PhotoScape, PhotoShop (inte så ofta.), paint, Picnik. En del andra program kan också förekomma.
- Jag bryr mig inte om skitsnack eller elaka kommentarer, ni som skriver elaka kommentarer kan ta och stoppa dom i röven istället (; I dont care about your bullshit! Kommentarerna raderas direkt.
- Enjoy my blog! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback