fυ¢кιиg вääääѕт

hej, börjar blogga nu igen, eftersom jag har perfekt internet nu, (just nu iaf xd) ..
men ialf. har hänt ganska mke sen jag bloggade senast. jag och min pojkvän har gjort slut o jag har blivit tillsammans med världens bästa kille, Philip. Han bor i Furudal men kom till Älvdalen igår o sov hos mig, han följde mig och några kompisar på något disco. Haha, sen har jag råkat låsa min mobil, alltså sånt där grafiskt lösenord, så jag måste ringa till halebop o massa, jööööbbigt. мєи ѕåит є ℓινєт! nu ska jag lyssna på musik och prata med rasmus. hörs!


Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Skriv gärna din bloggadress eller e-postadress så är det lättare för mig att svara på dina frågor.
- Om du undrar i vilka program jag gör mina designer, headrar, m.m så gör jag dom i PhotoScape, PhotoShop (inte så ofta.), paint, Picnik. En del andra program kan också förekomma.
- Jag bryr mig inte om skitsnack eller elaka kommentarer, ni som skriver elaka kommentarer kan ta och stoppa dom i röven istället (; I dont care about your bullshit! Kommentarerna raderas direkt.
- Enjoy my blog! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback