älskaaa ♥

Har spelat gitarr sen jag kom hem, tränar på en del Green Day låtar, eftersom jag äälskar dem! ♥
Torsdag är den jobbigaste dagen, vi börjar fem över åtta, och på eftermiddagen har vi NO i 75 minuter, och de andra slutar! så orättvist!, och idag tittade vi på lavar i mikroskop, eller var det mossor? jag vet inte.. Ikväll ska jag väl titta på Robinson, förra veckan var de ganska tråkigt att se det, de pratade ju mest och sånt, knappt några tävlingar, men hoppas det är bättre ikväll då! annars är de väl bara att träna gitarr, eller lyssna på musik. imorgon är det fredag, och då går vi till.. tio över tre. händer nog inget roligt imorgon, förutom att jag ska till pappa och tintin ska vara där också.

• Nej nu ska jag forstätta lyssna på min älskade musik •






Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Skriv gärna din bloggadress eller e-postadress så är det lättare för mig att svara på dina frågor.
- Om du undrar i vilka program jag gör mina designer, headrar, m.m så gör jag dom i PhotoScape, PhotoShop (inte så ofta.), paint, Picnik. En del andra program kan också förekomma.
- Jag bryr mig inte om skitsnack eller elaka kommentarer, ni som skriver elaka kommentarer kan ta och stoppa dom i röven istället (; I dont care about your bullshit! Kommentarerna raderas direkt.
- Enjoy my blog! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback