psykopat

...sitter och lyssnar på en låt som heter psykopat.. hej förresten, det har varit rätt mycket i veckan, va ju i falun i måndags, men de kanske jag har berättat,
sen i tisdags så var vi ute och gick, dom som inte skulle tävla i nå idrottsgrejs, och det var inte kul kan jag ju säga. halkade på mossa, och gick vilse i skogen, nej usch. och igår var jag på fritte med dom bästa tjejerna! och vi ska dit imorgon efter skolan. vi slutar 15.10 på fredagar, det suger ju!


Och på lördag är det ELDFESTEN!! köpte biljett igår, längtar som fan. och gissa vad vi gjort i skolan idag då? jo varit ute i skogen igen! min klass, 7b åkte upp till ett ställe som heter Nässjön och va där, i regnet och grillade hamburgare och var lite med varandra. var väl ganska kul faktiskt :) näre regnade trängdes jag, sara ella och massa killar under nå jävla litet tak där man har ved eller något (?)... skriver ganska mycke när jag väl skriver nå här, men ska förhoppningsvis kunna skriva något imorgon också



gammal bild! nu sitter jag och äter choklaad och dricker jordgubbsmjölk. lyssnar på filip winther också, han är ju bäst ♥

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Skriv gärna din bloggadress eller e-postadress så är det lättare för mig att svara på dina frågor.
- Om du undrar i vilka program jag gör mina designer, headrar, m.m så gör jag dom i PhotoScape, PhotoShop (inte så ofta.), paint, Picnik. En del andra program kan också förekomma.
- Jag bryr mig inte om skitsnack eller elaka kommentarer, ni som skriver elaka kommentarer kan ta och stoppa dom i röven istället (; I dont care about your bullshit! Kommentarerna raderas direkt.
- Enjoy my blog! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback