fortfarande freedag

Har nyss kommit hem från en rolig kväll, tillsammans med sara, alex, maria och johanna. först for jag och sara till fritte , sen kom alex, maria och johanna så jag följde dem och cyklade, och då träffade vi jonte och simon, sen martin. ikväll blir de kanske filmkväll med tjejerna, är ju grymt kul varje gång! (isåfall ska jag ta med kameran och knäppa lite kort!) har också satt in en ny header, och så, får se hur länge den blir där. datorn dampar så det går inte så bra att göra det jag tänk mig. nu ska jag gå och äta en banan eller nå!



om inte headern syns tryck på F5, här är iallafall hur den ser ut!

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Skriv gärna din bloggadress eller e-postadress så är det lättare för mig att svara på dina frågor.
- Om du undrar i vilka program jag gör mina designer, headrar, m.m så gör jag dom i PhotoScape, PhotoShop (inte så ofta.), paint, Picnik. En del andra program kan också förekomma.
- Jag bryr mig inte om skitsnack eller elaka kommentarer, ni som skriver elaka kommentarer kan ta och stoppa dom i röven istället (; I dont care about your bullshit! Kommentarerna raderas direkt.
- Enjoy my blog! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback