vilka bakare!

tjuuu, hann inte skriva något igår, för jag, sara och ella stack hem till ella och bakade bullar. ja, men inte så där direkt att vi visste att vi skulle de, utan vi pratade lite om de, sen fick ella lov att se om hon hade ingredienser hemma, och de hade hon, allt utom jäst, så de gick vi och handlade. vi hade riiiiiiktigt roligt när vi bakade bullarna! jag skulle kavla degen, och den vart större än diskbänken, och herremingud vilken dag! vi kasta mjöl på varandra och hade damp. det där måste vi verkligen göra om! ♥ , och vi skulle göra två plåtar med bullar, & när vi hade haft i bullar i formarna på den andra plåten, så hade vi bråttom, så sara och ella hade in de i ugnen, sen 3 minuter senare kom vi på att vi glömt pensla dem och ha på socker. och dååå fick alla damp igen. HAHA!


vi hade i kolasås i degen också, men man kände inte något av de sen i bullarna..


sen efter allt de där med bullarna, så for jag, maria och sara på fritte, och chilla där. hiihihih.

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Skriv gärna din bloggadress eller e-postadress så är det lättare för mig att svara på dina frågor.
- Om du undrar i vilka program jag gör mina designer, headrar, m.m så gör jag dom i PhotoScape, PhotoShop (inte så ofta.), paint, Picnik. En del andra program kan också förekomma.
- Jag bryr mig inte om skitsnack eller elaka kommentarer, ni som skriver elaka kommentarer kan ta och stoppa dom i röven istället (; I dont care about your bullshit! Kommentarerna raderas direkt.
- Enjoy my blog! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback