tisdag stavas med t

tjenare! idag började vi fem över åtta med matte, sen skulle vi egentligen ha hemkunskap men instället skulle alla dra iväg till biografen och lyssna på en föreläsning om "Ungas liv på nätet", ganska roligt faktiskt, plus att det kom in en gubbe och ropade inför hela skolan att Sara Larsson skulle till tandläkaren, så nu håller alla på och reta sara lite för det där ;) när jag kom hem har jag faktiskt inte gjort... ett skit. när jag skulle ut med tintin fick vi inte upp ytterdörren, (den är lite sådär..knäpp ibland) så fick stå och slå och försöka få upp den ett bra tag, sen provade jag lite zumba och badade o sådär. nu ska jag titta och se om jag hittar något roligt, annars blir de musik, eller tv. hörs!






shit va jag saknar thailand..

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Skriv gärna din bloggadress eller e-postadress så är det lättare för mig att svara på dina frågor.
- Om du undrar i vilka program jag gör mina designer, headrar, m.m så gör jag dom i PhotoScape, PhotoShop (inte så ofta.), paint, Picnik. En del andra program kan också förekomma.
- Jag bryr mig inte om skitsnack eller elaka kommentarer, ni som skriver elaka kommentarer kan ta och stoppa dom i röven istället (; I dont care about your bullshit! Kommentarerna raderas direkt.
- Enjoy my blog! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback