skrillex<3

tjenaretja. börjar väl att berätta om min tråkiga skoldag som vanligt.. haha nejdå, ibland är de faktiskt inte så tråkiga, men känns ganka surt att 7a får sluta efter språkvalet, 13.35 medans vi i 7b måste ha NO i 75 minuter och slutar 15.00, på torsdagar. INTE OKEJ!! Imorgon är det elevens val, och jag & sara har styrketräning nu, hehehehehhehehheeehhe, kan ju säga att vi typ... suger på allt.


Imorgon följer jag med sara och de andra tjejerna med Emma hem till henne, hon har fyllt år så vi ska titta på film och så där tror jag. ska bli superkul, eftersom jag inte känt Emma förut, men blev typ kompis med henne och några andra i min klass nu i 7an, och det är väl kul. Eftersom jag inte gillade min förra klass, men jag gillar 7b myyyyycket mer, dels för jag är den enda från Rots skola, och det är ju aaaasum, så jag slipper dras med dom jag inte gillar. Men såklart menar jag inte Alex, Maria, Johanna, Erica och Viktoria. De är de enda som jag gillar från min förra klass. Eller ja, ioförsig, finns väl några stycken som inte gjort mig något, så jag har inget emot dem så, men sen finns det de andra... men nog om det. :o



Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Skriv gärna din bloggadress eller e-postadress så är det lättare för mig att svara på dina frågor.
- Om du undrar i vilka program jag gör mina designer, headrar, m.m så gör jag dom i PhotoScape, PhotoShop (inte så ofta.), paint, Picnik. En del andra program kan också förekomma.
- Jag bryr mig inte om skitsnack eller elaka kommentarer, ni som skriver elaka kommentarer kan ta och stoppa dom i röven istället (; I dont care about your bullshit! Kommentarerna raderas direkt.
- Enjoy my blog! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback