Nu är det rörigt

Jag såg idag att jag har rört till det med "nedräkningen" till Thailand. Egentligen skulle det vara 6 dagar
det senaste jag skrev, inte 5 dagar, om ni fattar. ;p

Men jag får väl ta och lösa det.

Jag och mamma har packat hela helgen typ, och gjort en del nödvändiga saker.
Igår morse fick jag ett utbrott och kasta nästan in Sixten i en vägg, bara för att
jag inte hittade laddaren till varken digitalkameran eller min systemkamera. Och sånt gör
mig riktigt arg. Men tillslut hittade mamma den, tack och lov.

Jag har fixat så att sara gästbloggar här på min blogg, eftersom jag inte tar med min dator.
Känns så himla skönt att vara utan den ett tag.





hejroligaochjättegamlaarkiv..

hör av mig antagligen ikväll igen, eller imorgon ♥

Kommentarer
Postat av: jenny <3

fin blogg, allt bra ? :)

2011-05-09 @ 17:48:07
URL: http://jennykarolin.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Skriv gärna din bloggadress eller e-postadress så är det lättare för mig att svara på dina frågor.
- Om du undrar i vilka program jag gör mina designer, headrar, m.m så gör jag dom i PhotoScape, PhotoShop (inte så ofta.), paint, Picnik. En del andra program kan också förekomma.
- Jag bryr mig inte om skitsnack eller elaka kommentarer, ni som skriver elaka kommentarer kan ta och stoppa dom i röven istället (; I dont care about your bullshit! Kommentarerna raderas direkt.
- Enjoy my blog! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback