krångel

Jag har haft krångel med mitt modem de senaste dagarna, och som ni kanske ser
har jag inte kunnat blogga då. Men pappa ringde till Telia och fixar så dom ska skicka hem ett nytt modem.
Jag var iallafall hos min syster inatt, vi hyrde film, och åt varma mackor & glass.
Fick som vanligt ont i magen, eftersom jag jämt måste äta så mycket! Ska nog sluta med
för mycket mat.



Elsa kommer hit senare ikväll och sover här.
Får se vad vi hittar på, kommer kanske prata om våran
blogg vi har startat tillsammans.

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Skriv gärna din bloggadress eller e-postadress så är det lättare för mig att svara på dina frågor.
- Om du undrar i vilka program jag gör mina designer, headrar, m.m så gör jag dom i PhotoScape, PhotoShop (inte så ofta.), paint, Picnik. En del andra program kan också förekomma.
- Jag bryr mig inte om skitsnack eller elaka kommentarer, ni som skriver elaka kommentarer kan ta och stoppa dom i röven istället (; I dont care about your bullshit! Kommentarerna raderas direkt.
- Enjoy my blog! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback