Fantastisk nyhet!

Hejhej. Nu är jag hemma, och är jättetrött. Har varit i Mångsbodarna hela dagen och
serverat blåbärssoppa. Det var jättejobbigt, för jag gick upp kl 6 imorse... :o

Jag har en jättebra nyhet att berätta!
JAG SKA TILL THAILAND 10 MAJ!
Wihoooo! Ska vara där i två veckor.
Vi ska bo vid Kamalakusten i Phuket i Thailand, jag, mamma och min syster.
Det kommer bli UNDERBART, FANTASTISKT, VARMT OCH ROLIGT!

Vi ska bo på ett hotell som heter Cape Sienna, och det är jättefint där!









Jag längtar verkligen! Det är som jag redan bänkat mig i en
stol i solen och ett bad i havet i två veckor. Men jag längtar inte till
tåget och flyget, det är de som är det jobbigaste, men såklart
allt är verkligen värt det!




Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Skriv gärna din bloggadress eller e-postadress så är det lättare för mig att svara på dina frågor.
- Om du undrar i vilka program jag gör mina designer, headrar, m.m så gör jag dom i PhotoScape, PhotoShop (inte så ofta.), paint, Picnik. En del andra program kan också förekomma.
- Jag bryr mig inte om skitsnack eller elaka kommentarer, ni som skriver elaka kommentarer kan ta och stoppa dom i röven istället (; I dont care about your bullshit! Kommentarerna raderas direkt.
- Enjoy my blog! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback