nått jag hittade i bloggarkivet..

PERSONLIGT
Fullständigt namn: hildahmariahed
Födelsedatum:  10 juli 1998
Hårfärg: brunt, men ska snart färga i en annan färg
Ögonfärg: gröna ♥
Längd: jag vet nte, 1.66 kanske
Skostorlek: 37-38
Klädstorlek: XS, S
Civilstånd: singel 
Humör: glad
MSN: [email protected]


FAMILJ

Vad heter din mamma? Susanne
Vad heter din pappa? Per
Har du syskon? ja
Hur många? 1
Har du en stor släkt? ja
Har du kvar alla mor&farföräldrar? nej, inte morfar & farfar
Känner du alla i din släkt? nej ^^
Vem är du mest lik i din familj? jag vet inte! 

VÄNNER

Har du någon bästa vän? ja ♥
Vad tycker folk om dig? jag vet intee
Vem har du känt längst? sara
Vem vet mest om dig? jag venne :d
Hatar någon dig? ja
Är du rädd för att bli utan kompisar?  nej


SKOLAN

Har du bra betyg? har inte betyg än
Skolkar du? nejj

Vilken klass går du i? ska börja 7an
Vad heter din skola? Älvdalsskolan
Har du varit uppkäftig mot någon lärare? ja x)
Vad heter/hette din favoritlärare? jagvenne
Försover du dig ofta? nä!
Gillar du skolmaten? nej, blä & fy
Har/hade du många kompisar i din skola? Jja
Hur många går i din klass? jag vet inte.. typ 13 eller nå? ;s

FRITID & INTRESSEN

Går du på någon sport? nej :(
Vad tycker du om att göra? fotografera
Vilka sporter har du gått på? dans, basket, fotboll, skidor, ridning 
Lever du för någon sport? ridning förut..
Är du vältränad? ja, mer än förut!


MUSIK, FILM

Vad har du för musiksmak? olika
Har du alltid haft samma smak? nei, 
Vilket är favoritbandet? green day, escape the fate
En bra låt? - jaru
Vilken är din favoritfilm? jagvetit
Vilken film framkallar starka känslor?  öh typ ..
En rolig film: hmm Yes Man!
Vad är bäst, film eller musik? MUSIK

Har du åkt...

Flyplan? ja
Buss? ja
Tåg? ja
Båt? ja
Taxi? ja

DÄR DU BOR
Vart bor du? hemma
Hur bor du? i hus, och i lägenhet
Vilken färg har huset? gult
Har du bott där hela ditt liv? ja i mitt gula hus
Trivs du där? absolut


BORTSKÄMD ELLER?

Har du ett eget rum? japp
TV? nej
Dator? Japp
Högtalare? ja
Pool? nej
Studsmatta? ja
Cross/moppe osv? nej
Mer än 1 bil? pappa har en V70, PV, Chevrolet och jobbarbil
Jacuzzi? vaneej
Pingis/biljardbord? nupe

TILL SIST

Vad är klockan? 13.17
Vad ska du göra snart? platta håret eller hänga tvätt! 
Vilket abonnemang har du? Halebop såklart!
Får du ofta positiva kommentarer om dig? neej
Mår du bra? jarå, ganska
Vilka ska göra det här testet? dom som inte vet vad dom ska göra!

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Skriv gärna din bloggadress eller e-postadress så är det lättare för mig att svara på dina frågor.
- Om du undrar i vilka program jag gör mina designer, headrar, m.m så gör jag dom i PhotoScape, PhotoShop (inte så ofta.), paint, Picnik. En del andra program kan också förekomma.
- Jag bryr mig inte om skitsnack eller elaka kommentarer, ni som skriver elaka kommentarer kan ta och stoppa dom i röven istället (; I dont care about your bullshit! Kommentarerna raderas direkt.
- Enjoy my blog! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback