mitt hår

ja, asså jag var jättenöjd med mitt hår! frisören tunna ur det asmke, klippte lite snelugg och färgade det. Nu går det inte att ha in bilderna på datorn från systemkameran och det var ju lagomt bra, eftersom jag har tänk att visa bilderna nu. Men tyvärr får jag väl visa dem när jag kommer hem från Göteborg om en vecka, eller ja måndag om 2 veckor.

Imorgon ska jag åka tåg själv till Säter, först åker jag buss från Älvdalen till Mora, sen vidare med tåg till Borlänge, byta där, sen av i Säter och träffa mamma, Åsa och Eric, som ska med till Göteborg i år igen.♥ Mamma åkte ner igår, och jag åker ner imorgon för jag stannade hemma eftersom jag hoppades att jag skulle få mitt bankkort igår eller idag, och det kom igår, men det var något fel så dom har beställt ett nytt till mig. Så egentligen hade det varit lika bra att ha åkt igår, men men..



nån bild jag redigerat när jag haft tråkigt



Kommentarer
Postat av: emma - design, foto

Fin blogg! :)

2011-07-24 @ 00:23:15
URL: http://photoodreams.blogg.se/
Postat av: Amanda

hej, hittade din blogg, kolla gärna in min!

förresten skulle du vilja ha länkbyte?



kram

2011-07-26 @ 12:27:24
URL: http://maandarinen.blogg.se/
Postat av: Tilda - Smilinggirls!

Nu har vi valt ut en vinnare av dagens blogg! kolla här om det blev du: http://smilinggirls.blogg.se/2011/august/vinnare-av-dagens-blogg-ny-omgang.html#comment

om inte så går det bra att anmäla sig igen!



/Smilinggirls

2011-08-01 @ 20:41:34
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Skriv gärna din bloggadress eller e-postadress så är det lättare för mig att svara på dina frågor.
- Om du undrar i vilka program jag gör mina designer, headrar, m.m så gör jag dom i PhotoScape, PhotoShop (inte så ofta.), paint, Picnik. En del andra program kan också förekomma.
- Jag bryr mig inte om skitsnack eller elaka kommentarer, ni som skriver elaka kommentarer kan ta och stoppa dom i röven istället (; I dont care about your bullshit! Kommentarerna raderas direkt.
- Enjoy my blog! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback