helt virrig

Jag blir helt virrig.
idag är det iaf tisdag, det känns inte så, veckorna går så snabbt nu för tiden!
Imorgon ska jag på ridkurs iaf, och sen blir det kanske att vara med samuel.
På fredag ska jag vara ledig, för jag ska på tandregleringen i Mora, för de
ska börja grejja med tandställning som jag ska få! Jag längtar verkligen.
I helgen blir det att va med sara och samuel, på fredag blir det disco..
Nu ska jag ta och grejja lite, sen gå och lägga mig, är så trött.
fotografering, på gårda :D

Kommentarer
Postat av: Per

Fint foto.:)

2011-01-26 @ 19:42:49

Innan du kommenterar:
- Skriv gärna din bloggadress eller e-postadress så är det lättare för mig att svara på dina frågor.
- Om du undrar i vilka program jag gör mina designer, headrar, m.m så gör jag dom i PhotoScape, PhotoShop (inte så ofta.), paint, Picnik. En del andra program kan också förekomma.
- Jag bryr mig inte om skitsnack eller elaka kommentarer, ni som skriver elaka kommentarer kan ta och stoppa dom i röven istället (; I dont care about your bullshit! Kommentarerna raderas direkt.
- Enjoy my blog! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback