trött

Hejhej.
Jag sitter här i soffan och är trött. Jag och pappa har ätit glass och tittat på Bygg Fällan.
Det var nån gubbe som sprang som en galning över vägen i slutet, såg sså roligt ut!
Imorgon ska jag ta det lungt tror jag, förutom att rida. Jag har ont eftersom jag ramlade
av en häst på stallet, två ggr, jag har ont i ryggen, benet och i huvudet.
Godnatt!
så jäkla cool bild på MimmiMus! Hon ser ut som en sån där
mjukishund, med små kroppar och stora huvuden, haha!
Men töööööt äron i allafall ♥

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Skriv gärna din bloggadress eller e-postadress så är det lättare för mig att svara på dina frågor.
- Om du undrar i vilka program jag gör mina designer, headrar, m.m så gör jag dom i PhotoScape, PhotoShop (inte så ofta.), paint, Picnik. En del andra program kan också förekomma.
- Jag bryr mig inte om skitsnack eller elaka kommentarer, ni som skriver elaka kommentarer kan ta och stoppa dom i röven istället (; I dont care about your bullshit! Kommentarerna raderas direkt.
- Enjoy my blog! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback