sixten <3

haha, hej.
Min bloggning suger, har inte haft nån tid alls att tänka på bloggning, och överhuvutaget dator.
Jag har varit i stallet hela helgen,  och så har min lilla kattunge kastreras!
den lilla sötnosen ♥
Jag ska snart ringa min syster, för hon hade jättemånga påsar med kläder, som jag skulle få titta på.
Min syster har så bra klädstil, och hon hade rensat ur sin garderob, och hittat en säck och två kartonger.
Idag har vi skrivit och läst om olika smådjur och saker, eller vad man ska kalla det.
Kräldjur, ryggradslösa djur, svampar, mossa, fåglar och mkt mer. Vi ska ha prov nästa vecka
och jag kan ingenting, ;o

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Skriv gärna din bloggadress eller e-postadress så är det lättare för mig att svara på dina frågor.
- Om du undrar i vilka program jag gör mina designer, headrar, m.m så gör jag dom i PhotoScape, PhotoShop (inte så ofta.), paint, Picnik. En del andra program kan också förekomma.
- Jag bryr mig inte om skitsnack eller elaka kommentarer, ni som skriver elaka kommentarer kan ta och stoppa dom i röven istället (; I dont care about your bullshit! Kommentarerna raderas direkt.
- Enjoy my blog! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback