HAHAH

Haha, snackade med Victoria på msn, och jag har varit så arg på msn i några dagar,
för jag har haft några smileysar, jättekonstiga asså, som har varit där och förstört.
Och precis när jag skulle visa Victoria de där, så var de borta, haha!
Appropå Msn.
Jag har nya Msn, och det har nog de flesta nu.  Jag tycker att gamla msn är mycket bättre än den här nya!
Designen, textstilarna, och framförallt smileysarna!
De förra var så gulliga, haha, men de nya är inte alls fina. Om man tittar på den arga gubben på nya msn (:@),
den ser mer glad än arg ut. Ush, jag vill ha den gamla Msn tbx, och det är jättemånga fler som också vill det.
Så.. jag gillar inte alls Windows Live Essentials 2011, eller vad det nu heter!

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Skriv gärna din bloggadress eller e-postadress så är det lättare för mig att svara på dina frågor.
- Om du undrar i vilka program jag gör mina designer, headrar, m.m så gör jag dom i PhotoScape, PhotoShop (inte så ofta.), paint, Picnik. En del andra program kan också förekomma.
- Jag bryr mig inte om skitsnack eller elaka kommentarer, ni som skriver elaka kommentarer kan ta och stoppa dom i röven istället (; I dont care about your bullshit! Kommentarerna raderas direkt.
- Enjoy my blog! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback