hemma igen

tjeno. hemma från göteborg nu iallafall, tåget krånglade igår när vi skulle hem, så vi blir ungefär 2 timmar försenade, så vi klev in genom ytterdörren hemma runt tolv istället för klockan 10 nånting. Men så kan det tydligen gå när man åker med SJ!

Sitter hemma hos pappa med sara som vanligt, vi poppa popcorn men hälften vart svarta.. nåja, åt iallfall upp dom som inte var kolsvarta. Vi har också tagit hål i öronen, jag har tagit två hål till nu, så nu har jag två i varje öra. Ska ta ett till imorgon eller senare ikväll, lite längre upp där sara har ett. skitbajskul.


Kommentarer
Postat av: FELICIA STENBERG

hej sötnos;*

hur mår en tjej som du då?:)

kanske kan följa varandra via bloglovin, kommentera min blogg då:)

puss!

2011-08-02 @ 21:27:03
URL: http://feliciaastenberg.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Skriv gärna din bloggadress eller e-postadress så är det lättare för mig att svara på dina frågor.
- Om du undrar i vilka program jag gör mina designer, headrar, m.m så gör jag dom i PhotoScape, PhotoShop (inte så ofta.), paint, Picnik. En del andra program kan också förekomma.
- Jag bryr mig inte om skitsnack eller elaka kommentarer, ni som skriver elaka kommentarer kan ta och stoppa dom i röven istället (; I dont care about your bullshit! Kommentarerna raderas direkt.
- Enjoy my blog! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback