jag överlevde

jag sprang nästan till stugan, det regnade så jag sprang inte hela vägen. Men mamma och mormor kom i bil så vi fikade lite uppe i långön på cafet som är där, najs var det! Precis efter det så åkte vi ner till kusiinerna i märbäck för dom skulle titta en grej åt syrran på datorn, och sen fick jag äntligen komma hem och duscha, så nu sitter jag här med datorn, äter banan, och pratar lite med sara och georges på msn & facebook. är fetthungrig nu, men pappa ska göra mat nu. ^^


haha, omg gammal bild

Kommentarer
Postat av: wihuvi

testar..

2011-08-05 @ 13:56:28

Innan du kommenterar:
- Skriv gärna din bloggadress eller e-postadress så är det lättare för mig att svara på dina frågor.
- Om du undrar i vilka program jag gör mina designer, headrar, m.m så gör jag dom i PhotoScape, PhotoShop (inte så ofta.), paint, Picnik. En del andra program kan också förekomma.
- Jag bryr mig inte om skitsnack eller elaka kommentarer, ni som skriver elaka kommentarer kan ta och stoppa dom i röven istället (; I dont care about your bullshit! Kommentarerna raderas direkt.
- Enjoy my blog! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback