äälska!

tjenisen. idag har jag varit först med pappa på loppis sen lite senare var jag på loppis med mamma och vi tittade även på lite klädförsäljning, och mamma köpte en asfin tröja åt mig. ♥ Det blev jättebra bilder med systemkameran, men eftersom sladden är hemma hos mamma så kan jag inte lägga in dom på datorn, och bilderna på digitalkameran vart en aning sämre, men men dom här bilderna är det bästa jag kan visa just nu.

(den ser lite säckig ut, och så ser det om som jag har typ... stor mage, men den är skitsnygg i verkligheten)



asså som ni kanske ser är bilderna inte så bra, + att det är ett märke på armen också men fick
inte nån bra bild på det, men jag kan slänga in en bild på den i ett annat inlägg nån dag!


Nu ska jag dra ut en sväng och springa, tror det blir upp till stugan och vända & det är ca 2 mil, gött som fan! Men jag hör av mig när jag kommer tebax och så ska jag slänga in ett inlägg med en annan tröja också



Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Skriv gärna din bloggadress eller e-postadress så är det lättare för mig att svara på dina frågor.
- Om du undrar i vilka program jag gör mina designer, headrar, m.m så gör jag dom i PhotoScape, PhotoShop (inte så ofta.), paint, Picnik. En del andra program kan också förekomma.
- Jag bryr mig inte om skitsnack eller elaka kommentarer, ni som skriver elaka kommentarer kan ta och stoppa dom i röven istället (; I dont care about your bullshit! Kommentarerna raderas direkt.
- Enjoy my blog! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback