men roliga måndag

höhö. nu sitter jag hos mormor och har ätit varm macka med banan. gött de.
Har varit med samuel hela dagen, vi cyklade runt på byn, för mamma var ner med möbler,
vi köpte glass och så träffade jag Erica, Alex och Maria. Ska på nått grejjs på brittgården på måndagar
här nu, får se vad det är. vet iaf att dom står och vinkar till alla bilar som åker förbi, kulkul.
Imorgon blir det flyttning, det börjar närma sig nu. Men nu ska jag facebooka lite sen sova.
va uppe halva natten igår, för att sixten var så jä--- dryg.
Jag är hos mormor för att jag inte har någonstans att sova hemma :)



asså jag måste ta nya bilder..

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Skriv gärna din bloggadress eller e-postadress så är det lättare för mig att svara på dina frågor.
- Om du undrar i vilka program jag gör mina designer, headrar, m.m så gör jag dom i PhotoScape, PhotoShop (inte så ofta.), paint, Picnik. En del andra program kan också förekomma.
- Jag bryr mig inte om skitsnack eller elaka kommentarer, ni som skriver elaka kommentarer kan ta och stoppa dom i röven istället (; I dont care about your bullshit! Kommentarerna raderas direkt.
- Enjoy my blog! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback