tjolahopp!

Hej!


♥Jag och pappa är hundvakt åt Ramses♥ Han e så go

Idag ska jag till stallet, vi ska rida som vanligt. Sen är det träning inför djurdansen klockan 5.
Jag har väntat jättelänge på den där systemkameran nu! Förhoppningsvis kommer den imorgon, på tisdag eller onsdag...

Jag sitter och klurar lite på min önskelista. Det är ju snart jul. Det jag mest behöver är ett par nya skridskor.
Sixten bet ju sönder mina hörlurar till mobilen! Men min syster sa att jag skulle få ett par med henne,
men annars vet jag inte va jag gör!




Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Skriv gärna din bloggadress eller e-postadress så är det lättare för mig att svara på dina frågor.
- Om du undrar i vilka program jag gör mina designer, headrar, m.m så gör jag dom i PhotoScape, PhotoShop (inte så ofta.), paint, Picnik. En del andra program kan också förekomma.
- Jag bryr mig inte om skitsnack eller elaka kommentarer, ni som skriver elaka kommentarer kan ta och stoppa dom i röven istället (; I dont care about your bullshit! Kommentarerna raderas direkt.
- Enjoy my blog! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback